Στην Ιταλία ανταλάσσουν συντρόφους!

Μέχρι τώρα ήξερα πως γυναίκα και αυτοκίνητο δε δανείζονται. Στην Ιταλία όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Βρήκαν εκεί ένα σπορ κατά το οποίο οι Ιταλοί ανταλλάσσουν, τις γυναίκες τους και τις συντρόφους για λίγες ώρες. Δηλαδή ρε παιδί μου, πάει η κοπέλα ή ο άντρας στο άλλο ζευγάρι υποθέτω και του λέει «σου αρέσει η γυναίκα μου;» Λέει ο άλλος «καλή είναι». Ε, δίνει ο ένας στον άλλον τις γυναίκες τους για λίγες ώρες, για να κάνουν σεξ, να βγάλουν τα μάτια τους δηλαδή και μετά, ξανά στους αγαπημένους τους, σαν να μην τρέχει τίποτα. Διάβασα:

«ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΖΕΥΓΑΡΙΑ

Αφήνουν τα παιδιά σπίτι και αντί εστιατόριο επιλέγουν αυτό που χαρακτηρίζουν ως «ευχάριστη ενασχόληση ομαδικού σεξ»»

Πάλι καλά που δεν παίρνουν και τα παιδιά τους μαζί τους!! Μετά την πράξη, όταν επιστρέφουν οι σύντροφοι, τι να λένε άραγε; Να λένε «μωρό μου, ο Τάκης (λέω ένα όνομα στην τύχη), ξέρεις, εκεί κάτω, σε πατάει στο μέγεθος». Ή να λέει ο αγαπημένος στην αγαπημένη του «η Λένα, μιλάμε σκέτο ηφαίστειο!». Και μετά το ζευγάρι φιλιέται, λέει ο ένας στον άλλον πόσο πολύ αγαπιούνται και συνεχίζουν το γάμο τους, μέχρι την επόμενη φορά.

Όμως, η επόμενη φορά, δεν έχει ώρα. Δεν είναι να πεις, πως αυτή η ανταλλαγή, γίνεται το βράδυ. Όχι!! Αυτό μπορεί να γίνει και το μεσημέρι.

«Και δεν βγαίνουν μόνο τη νύχτα τα ζευγάρια. «Μπορεί να γίνει και στη διάρκεια του μεσημεριού».

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=80429&ct=2

Δηλαδή το ζευγάρι αντί να πει «πάμε για έναν καφέ ή για να φάμε;» λέει «πάμε για μία ανταλλαγή;»

Μου θυμίζει αυτή η ιστορία παλιότερα, στην παρέα με τα μηχανάκια που είχαμε και μαζευόμασταν. Ε, έλεγε κάποιος στον άλλον «να πάρω τη μηχανή σου να πάω μια βόλτα; Να πάρε και εσύ τα κλειδιά από τη δική μου, να κάνεις εσύ τη δική μου μηχανή βόλτα». Μετά όταν βρισκόταν ανταλλάσανε απόψεις. Έλεγε ο ένας στον άλλον πως του φάνηκε «πάει καλά το μοτόρι σου τελικά, ροπιάζει από χαμηλά, βγάζει καλή τελική κλπ». Ε μάλλον κάτι τέτοιο θα λένε και οι εμπλεκόμενοι στο εθνικό αυτό σπορ «μάγκα η γυναίκα σου μιλάμε έχει κάτι κρατήματα!!». Ή η γυναίκα θα λέει στην άλλη «φιλενάδα ο άντρας σου, έχει κάτι τελικές!!!».

Καλά εκεί που θα πέσει μεγάλο κλάμα, θα είναι αν βρεθεί κάποιος ή κάποια με AIDS. Άντε να βρεις από που το κόλλησες και σε πόσους το μετέδωσες!! Φίλε μου, έχουμε μπλέξει όχι μόνον τα μπούτια μας, αλλά και τις συντρόφους μας. Αντί να τις χαιρόμαστε μόνον εμείς, βάζουμε και συναίτερους στο παιχνίδι. Αχ και να μου έρθει η δική μου και να μου πει «αγάπη μου, με την παρέα που βγαίνουμε για καφέ δεν πάμε να βγάλουμε και για λίγες ώρες τα μάτια μας;» Εκεί με βλέπω με δύο εμφράγματα για αρχή και μετά ένα εγκεφαλικό. Τα Κλαμπ αυτά που συναντούνται πως να λέγονται άραγε; Η στραβά πάει ο γιαλός ή στραβά αρμενίζω!

5 Responses to Στην Ιταλία ανταλάσσουν συντρόφους!

  1. Ο/Η Chrisanthos λέει:

    :O Na pa8o tora to shock? Ti allo 8a akuso pleo!
    Se ligo kero opios den 8a antalazi gineka 8a ine ke opistodromikos ,po po exo mini anavdos!

  2. Ο/Η zouri1 λέει:

    καλα,αποκλειω να συμβαινει κατι τετοιο στην Β.Ιταλια.Κανενα δημιουργημα του τυπου θα ειναι

  3. Ο/Η daynights λέει:

    Chrisanthe βάστα γερά!! Μη μου το πάθεις τώρα το σοκ!! Βαστάω και εγώ γιατί μπορεί να δούμε και χειρότερα 😛

    Λες zouri να μας κάνουν πλάκα οι Ιταλοί δημοσιογράφοι και τσάμπα να κοντεύω να ανεβάσω πίεση 🙂 Πάντως για να πω την αλήθεια, μου φαίνεται τραβηγμένο. Ίδωμεν 🙂

  4. Ο/Η zouri1 λέει:

    για την Β.ιταλια το υπογραφω.Τωρα στην Νοτια ,ζει αλλος κοσμος.

  5. Ο/Η Einstein λέει:

    Τι άλλο θα ακούσουμε :P??!!!Αν είναι δυνατον………

Σχολιάστε