Καμία ευχάριστη είδηση;

Τι το ήθελα να καθίσω να δω τις ειδήσεις; Κάθομαι, ανοίγω την τηλεόραση και αμέσως «στη Σαντορίνη, μία γυναίκα νεκρή, δύο κοπέλες τραυματισμένες, ένας αστυνομικός τραυματισμένος»….Αρκετά λέω μέσα μου και αμέσως αλλάζω σταθμό για να ακούσω καμία άλλη είδηση και πέφτω πάνω «στη Μύκονο ελεύθεροι οι τρεις που κατηγορούνται για το φόνο του παιδιού από την Αυστραλία»……Άστο λέω μέσα μου, κάτσε να αλλάξω σταθμό μπας και ακούσω κάτι καλύτερο και ακούω για ποδόσφαιρο. Ωραία λέω, να δούμε τι γίνεται στο ποδόσφαιρο και ακούω «σε φιλικό ανάμεσα στον Πανσεραικό και τον ΠΑΟΚ φίλαθλοι από τις δύο ομάδες συγκρουστήκαν, γονείς με παιδιά προσπαθούσαν να απομακρυνθούν από το γήπεδο»….Μπα λεω βαλτοί είναι Κυριακάτικα να με ψυχοπλακώσουν; Κάτσε να δούμε μπας και πει τίποτα κανένανς άλλος σταθμός «η ακρίβεια έχει κάνει τη ζωή μας δύσκολη» ….Ε εκεί αγανάκτησα γιατί οι ειδήσεις μου είχαν κάνει τη δική μου ζωή δύσκολη. Μα είναι δυνατόν, από ολόκληρο κόσμο, από ολόκληρη ελλάδα να έχουμε μόνον κακές ειδήσεις; Στο τέλος με αυτά που ακούω θα καταντήσω σαν αυτόν τον κύριο από την Κροατία.  Από τότε που έχασε τη γυναίκα του, δεν έχει αφήσει κηδεία που να μην έχει πάει. Μέσα σε ένα χρόνο, έχει πάει σε 2000 κηδείες. Θα μου πεις «έχασες και εσύ τη γυναίκα σου;». Βρε τη γυναίκα μου, ακόμα δεν την «έχασα» γιατί δεν έχω ακόμα….γυναίκα (δεν αποφασίσαμε με την κοπέλα μου αν θα παντρευτούμε ακόμα)! Όμως κοντεύω με αυτά που βλέπω ή θα πάρω τα βουνά για να ηρεμήσω ή θα πάρω σβάρνα τις κηδείες για να παρηγορηθώ. Όλο για νεκρούς φίλε μου όταν ακούς και για σκοτωμούς, στο τέλος, αισθάνεσαι μέσα σου νεκρός. Κλείσε την τηλεόραση μου λέει η κοπέλα μου. Τι την θες και ψυχοπλακώνεσαι; Προσπαθώ να είμαι ενημερωμένος της απαντώ. Ενημερωμένος ή ψυχοπλακομένος με ρωτάει. Τι να της πω; Δεν ξέρω ποια. Έχω μπερδευτεί και εγώ. Όμως φίλε μου, το πιο δυσάρεστο, ήταν όταν, το βράδυ, είπα να κάτσω με την κοπέλα μου, να χαρώ τον έρωτα να μου πει, την πιο άσχημη είδηση της ημέρας. «Μωρό μου, όχι σήμερα, έχω πονοκέφαλο». Εκεί κατέρευσα.

Σχολιάστε

