Μέχρι που μπορεί να οδηγήσει η γκρίνια

Αυτό που δε μπορώ είναι να μου γκρινιάζουν συνέχεια. Είτε είναι η κοπέλα μου, είτε οι γονείς μου. Και εγώ γκρινιάζω και όλοι γκρινιάζουν, όμως κάποιοι το παρακάνουν. Μάλλον έτσι έγινε και με την γυναίκα, ενός Ιταλού που θέλησε να γυρίσει ξανά στη φυλακή, γιατί δεν άντεχε τη γκρίνια της γυναίκας του στο σπίτι! Υκέτευε να μπει ξανά στη φυλακή! Το διάβασα στο http://www.madata.gr/index.php?news=20579 και δεν το πίστευα. Συνήθως στο γάμο με την πεθερά υπάρχει πρόβλημα. Ένα άλλο που δεν αντέχεται είναι και η κρεβατομουρμούρα. Πας να ξαπλώσεις να ξεκουραστείς και αρχίζει το μαρτύριο….Για να μην με παρεξηγήσει το γυναικείο φύλο, που πολύ το αγαπώ, δεν εννοώ για όλες τις γυναίκες, αλλά για μερικές. Και οι άντρες έχουμε – όχι όλοι – τα δικά μας, όπως είναι η ζήλεια. Είμαι ζηλιάρης για αυτό το λέω και μου το λέει και η κοπέλα μου, που χαρά στο κουράγιο της. Όμως γενικά στο ζευγάρι αν μπει η γκρίνια, τότε, η κατάσταση μπερδεύεται.

Σχολιάστε

