Μου αρέσουν περισσότερο τα ξένα τραγούδια δεκαετιών 1980 και 1990

Μου αρέσει πολύ η ξένη μουσική. Πολλές φορές ακούω, στα αυτοκίνητα να παίζουν κομμάτια από τη δεκαετία του 80 και του 90, από νέα παιδιά. Αναφέρομαι στην Pop, Dance μουσική. Μου αρέσουν αυτά τα κομμάτια γιατί δεν έχουν τόσο υπολογιστή όπως τα σημερινά. Ακούς πιο ζωντανά τα όργανα, αλλά και τον τραγουδιστή. Σήμερα περισσότερο bit ακούς και κάπου όλα μιάζουν στο ρυθμό, σε σχέση με αυτά της προηγούμενης δεκαετίας. Φυσικά από μπίτια, μου αρέσει η trance, όπως και η rave η οποία δεν ακούγεται και τόσο πολύ. Όμως, ακόμα και στην trance, τα παλιά κομμάτια τα προτιμώ περισσότερο από τα σημερινά. Φυσικά δεν ξεχνώ τα techno κομάτια στις αρχές της δεκαετίας του 90! Σήμερα πολλά τραγούδια εκείνης της δεκαετιας βγαίνουν και σε remix. Οι τραγουδίστριες που συνεχίζουν από εκείνη την δεκαετία να ακούγονται και να έχουν και σήμερα επιτυχίες είναι η Madonna, η Mariah Carey (όχι τόσο όσο η Madonna) και η Kylie Minogue. Υπάρχουν και άλλες καλές φωνές, που όμως σήμερα «χάθηκαν». Μου λείπει ο ρυθμός, των κομματιών και εκείνες οι φωνές.

Σχολιάστε

